Birkuzucukbeklerken Detaylı ultrason 20. Hafta da isteniyormuş benim doktorum 18. Hafta da yaptırmami söyledi bebeğim de bi sorun mu var acaba kafasını kurcalayan bizim gibi 18. Hafta da detaylı ultrason isteyen var mı kızlar aklıma takildi🤔
melikeyldrm_54 Birkuzucukbeklerken bi sorun yoktur canım olsa söylerdi zaten bebek büyüyünce fazla yer kalmadığı için küçükken daha iyiymiş bakmaları ben 24 haftada girmiştim son zamanda yakaladım yoksa iyice büyümüştü bebek bi sorun çıkmadı Allah’a şükür
Bubuseli Birkuzucukbeklerken emin ol doktor en ufak kötü şeyi bile olsa pat yüzüne söylüyorlar oyuzden merak etme bişey yoktur ama en iyisi 20 haftalık yaptırmak
BirMuallime Birkuzucukbeklerken canım bu hafta kesin yaptır falan mı dedi bazen randevu bulmak zor oluyor onunniçin erken söylemiş olabilir mi
Ecaglaagt Pek sanmıyorum benden 2 hafta geride olan arkadaşım benden 1 hafta önce girdi detaylı ultrasona
Birkuzucukbeklerken melikeyldrm_54 çok şükür canım allah sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı kucağımiza almayı nasip etsin insallah😊
Birkuzucukbeklerken Bubuseli bisey olmasın da inşallah canım benim daha once bi düşük yaptım korkuyorum o yüzden bisey oldu olacak diye dünden beri stresten sürekli sancim oluyor 😓😓😓
Ecaglaagt Birkuzucukbeklerken Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz her zaman pozitif olmamız lazım hep güzel şeyler düşünelim ki güzel şeyler olsun stres yaptıkça bişey olmayacaksa da olmasına sebep oluyoruz akışına bırakıp dua edip güzel düşünmemiz lazım 🌸🌸
Birkuzucukbeklerken BirMuallime yok kesin demedi 18. Haftanda detaylı ultrason yaptır 20. Hafta da kontrole gel dedi canım.