Mandalina91 Merhabalar, ara sıra vücuduma sancılar geldiğinde nefesimi tuttuğumu farkettim. Henüz 27 haftalığız, acaba gerçek sancılarım başladığında nefes alış-verişimi kontrol edemeyecek miyim diye endişendim? Kendiliğinden mi gelişiyor o süreç.
Gull_94 Mandalina91 verırsınız emın olun Ilk hamılelgmde hıc arastrma geregı duymamıstm doguma daır en ufak bıse bakmadım bıle ama sancı geldıkce rahat ettıgınız bı pozısyonu vucudnz kendı buluyo ve nefesınızı kontrllu alıp vermeyı ogrenıyosunuz
Taze-Anne28 Mandalina91 doğum eğitiminde ne kadar provasını yaparsanız doğum anında zaten otomatik olarak yaparsınız demişlerdi. Hatta birebir o atmosferi de oluşturabilirsiniz uygun koku ve müzikle beraber her gün sadece nefesinize odaklanarak 5-10dk nefes çalışması yapabilirsiniz.
Mandalina91 Gull_94 teşekkür ederim, bunları duymak iyi geliyor. Nefes egzersizlerini bende dinlemedim henüz bu sebeple mi diye düşünüyordum.
Gull_94 Mandalina91 faydası dokunacaksa öutlaka bakın ama cokta dusunmeyın cunku herkesın rahat ettıgı sekıl farklı oluyo cogu bagırmak yorar dıyo mesela ben oysa bagrdıkca sancılarmı daha rahat karsılamıstm o sırada vucudunuzada kulak verıyosunuz zaten ıstemsızce beden kendını yonlendırıyo🙏🏻😇saglıklı guzel bı dogumunuz olur ınsallah
Mandalina91 Taze-Anne28 teşekkür ederim , aklıma geldikçe çalıştığım yerde o anı canlandırıp nefes alıp vermeye çalışıyorum. Ama az önce bir kramp girdi tuttum kendimi, sonra da kızdım tam zamanı uygulamak için diye