Kızlar merhaba.Gebeliğinizde Çupra(Çipura) balığı tükettiniz mi? Dip balığı olduğu için içerisinde çiva oranının yüksek olduğunu ancak haftada bir kez tüketilmesinin zararı olmadığını söyleyenler de var. Zararlı olduğunu söyleyenler de.Haftada bir kez bir adet tüketiyorum ama içim rahat etmedi sormak istedim size de.Cavaplarınızı bekliyorum🤗