Alparslan_mom İlk doğumunuz anladığım kadarıyla ? Eğer ilkse bekleyedebilirsiniz tabi ama nihayetinde normal doğum düşünmüyorsunuz sanırım, benim bu ikinci sezeryanım bende 37. Hafta olmak üzereyim ve haftaya günüm belli olucak 38 gibi alacak doktor gelişimi şükür herşeyi normal bende bekleme taraftarı değilim zaten zorunlu sezeryanlarda beklemiyorlar direk 38 doldurunca alıyorlar bide doktorum bana ağrı sancı vs çekmemem gerektiğini yoksa rahmimin zarar görüp hatta parçalanmaya kdar varacağını söyledi o yüzden bir an önce sezeryan olsam diyorum bende 🙄😔 zaten bunda aşırı ağırlaştım çok zorlanıyorum çok kemik ağrımda var hayırlısıyla sağlıkla kurtulalım inşallah🤲🏼🌸