Bloggeranne_93 şu an çok bir zararı olmaz ama 20 den sonra bence yatmayın artık, 25 ten sonra fln artık sırtüstü de rahatsız oluyorsunuz bende hep sırtüstü yatardım alışkanlık olarak ama son trimestırda sırtüstü yatmak rahatsız ediyor istesende yatamıyorsun