Birsen2906 Kızlar salı günü kan testi verdim 20 çıkmışti bugün cuma devlette verdim 144 olmuş normal bir artış mi??
Sermec27 Birsen2906 beta 2 günde bir 2 katı artması gerekiyor canım senln de öyle olmuş muhtemelen 13 14 Nisan arası kesede gözükür 🥰
Birsen2906 Sermec27 evet doktorumda öle soyledi şuan boş çok normal 10 gün sonra yine gel dedi keseyi görürüz dedi 🤗