GlcanKarakaya bnde 19 hftaligim cnm doktoruma sormustum
bebeğin artık yavaş yavaş ağırlaştığı için idrar torbana baskı yapıyor ve hareket ettiğin zaman da idrar torbanda doğru vuruşları oluyor o yüzden sen o vuruşlarını assagida hissediyorsun demisti
zaman zaman kuyruk sokumundan bile hissettiğin olacaktır bu vuruşları benim bebegimde okdr assagida hareket ediyorki bzen bnde cok telaslaniyorum ama bildigim kadariyla normalmis heralde