19524 17 hafta 6 günlük hamileyim karnımın sol tarafında ağrı var artık her gün bu ağrı olmaya başladı sabah ağrımazsa akşam ağrıyor sizdede bu durum oldu mu
Nehirlina 19524 19 haftalığım benimde o zamanlarda başladı bazen hareket etmek istemiyorum doğrulamıyorum bacağımı çekemiyorum. Bezende olmuyor sanırım kaslardan geriliyor
Asyadilan1 19524 ağrılar çok normal. Rahim, bebek büyüdüğü için ve bağırsaklarımız yukarı çıktığı için çok normal. 2. Gebeliğim ve doktorum kendi kendine söylemişti bunlar olur normal diye
mujdezengin Bende 17+4 gebeyim sağ tarafımda kasık da hafif agrı var ara ara oluyor bazen de sürekli , birde belim ara ara çok agrıyor ,2 gün önce kontrolum vardı bir sorun görülmedi
Emneyldzlrr50 Ay benimde oluyor 16+4 üz sağ tarafımda çok oluyor doğrulamıyorum kalkamıyorum ayakta da kalırsam belim aşırı derecede ağrıyor 😣