Bende ilk başlarda çok korkuyordum hatta sezeryan olurum kesin diyodum ama sonradan sonradan bu fikre alıştım nasıl yendin dersen önceden annelerimiz ninelerimiz hep normal doğum yapmış o zamanlar sezeryan yokmuş, bide insanın yaratılışı bu şekilde Allah bizleri bu şekilde yaratmış. Doğanın kanunu bu 😊 En kötü en zor geceni düşün sabah olmadı mı? O gece aydınlığa kavuşmadı mı?Sancı çekerken eninden sonunda bitecek, İnşallah bizler de sağ salim yavrularımızı kucağımıza alırız hiç korkma içini ferah tut sonuçta sizi yada bebeği tehlikeye atacak hiçbir şey yapılmaz merak etmeyin 😊