Merhaba ben kendi koyduklarımı yazıyım fikir olur belki.
Bebek için
4 tane 5li hastane çıkışı (10lu almadım )
4,5 tane zıbın
4 tane çorap
3 tane ağız mendili
İki tane battaniye
Puset
Yenidoğan bebek bezi (sleppy 2 numara tercih ettim)
Islak mendil
Pamuk(halka)
Cam biberon (sütüm gelmezse hemen diye)
Pişik kremi
Anne için:
İki tane pijama takımı
- 1 elbise şeklinde (emzirmeye uygun)
- 1 kaprili tişörtlü takım
- 2 tane emzirme sütyeni atlet de olabilir
-terlik
-tarak,şampuan duş jeli (küçük)
-deodorant
- depend , normal ped, kilot üç dört tane
- çorap 2 tane
- eşofman takımı çıkış için
- göğüs pedi koymadım ama lazım oluyor diyolar
- havlu
- Dış fırçası ,diş macunu (küçük )
Hastanede ne veriyorlar bilmiyorum duş alabilicekmiyim bilmiyorum ne olur ne olmaz diye duş jeli şampuan falan koydum belki orda vardır ama çok küçük oldukları için yer kaplamadi koydum o yüzden ilk dogumumda lazım olmuştu. Şimdilik bunlar inşallah yardımcı olmustur