BuFi2012 Kızlar en önemli belirtileri neler şuan bende acayip halsizlik mide bulantısı göbeğimde ağrı var
Espbulut BuFi2012 acile gidip tahlil yaptırın tansiyonunuza bakın yüksek mi genellikle birlikte belirti veriyorlar
Ezgiiii BuFi2012 bende simdi.ayni durumadan acilden geliyorum tek belirti protein cikti kanda fakn bsy yok 24 saatlk idrrdan sonra belli olck
BuFi2012 deletedmom28 ya söylediğim şikayetler belirdi birden vesvese değil ya. ara ara oynuyo hareketleri var
BuFi2012 Hllvkks tansıyon oynuyo 128 le 118 arası oynuyo öyle çok yükselmedi ama ödem var hep ayaklarım davul gibi zaten
BuFi2012 Espbulut tansıyon aleti var canım tansıyonum normal zannedersem 118 falan çıktıda en son diğer belirtiler beni şüphelendiriyo
Espbulut BuFi2012 şüpheniz varsa bence acile gidip bi tahlil yaptırın Allah korusun bu haftalarda epeyce önemli bir konu bu inşallah bir şey yoktur 🙏
BuFi2012 Espbulut ya işte tansıyon yükselmesi gerekirmi illaki onu bilmiyorum ya. Diğer herşey mevcut
Hllvkks 140 -90 üstü riskli diye biliyorum . Şüpheleriniz varsa bi acile gitmenizde fayda var. Allah korusun ,ihmal etmemek gerek.
Aysenurtsr buyuk belirtisi yukssk tansiyon ve fazla odemdir. arkadasim yasadi 2 gun hastanede tutup kontrol ettiler. ihmal etmeyin