asliiyorgunn progestan vermişti bıraktırdı sonra kahve leke olursa fitil olarak kullan dedi
En son Pazartesi kontrol etti Çarşamba leke oldu ilaca başladım ben de biraz daha iyi zaten kendisi sanki önceden biliyor gibi uyarıp nasıl kullanılacağını söyledi 🤦🏻♀️
doktor kontrolünde kullanmanızda fayda var her ilacı açıkçası bir doktor tatmin etmediyse ikinciye bile gidin leke sorunu aylar süren insanlar varmış