cileklidondurma Deryabuglem Benimkide hep solda duruyor karnım yamuk :) ama doktor bir sıkıntı olduğunu söylemedi bebeklerin yeri daraldıkça bir yere toplanıyorlarmış hareketleri iyiyse bir sıkıntı yoktur
Emirle Deryabuglem benm oğlumda hep solumda toplanıyodu doğumuma iki gün kala fotoğrafını çektım göbüşümün sağ taraf içe göçükdü resmen 😊