SultanElmasDemirel Arkadaşlar merhaba. 38+3 m suan yarım saattir filan bebek acaip hareket ediyor. Aynı zamanda hafif hafif bi agrıda oluyor. Kasılmamı yasıyorum acaba. Yoksa bebek hareket ettiği için mi yasıyorum bunu anlamadım. Sancı olabilir mi
MasalAlparslanMom SultanElmasDemirel bende onu düşünüyorum ya. Sol tarafıma da dayanıyor sağ tarafım çöküyo sol sipsivri sertleşiyo. Ne uyuyo ne yarım saat boş bırakıyo. Hep bi hareket
SultanElmasDemirel Acemilik ne zor. Heralde son anda anlayacağız dogumu. Benim şuan geçti gibi bebekde durdu. Sanırım ufak ufak sancı çekiyoruz artık
MasalAlparslanMom SultanElmasDemirel yarın acile gidicem. Nst ister muhtemelen bizimki ultrasonda biraz büyük çıkıyo bide haftasına göre