Jasmine1_ mrb bugün muayenede bebekler arasında zar olmadigini ve tek.presenta ile beslendijlerini öğrendim böyle olan gebeler var mı acaba korkuyorum
Znrr Jasmine1_ zar konusunu bilmiyorum ama çoğunlukla tek plasenta ile besleniyorlar. Zigotun bölünme zamanına göre tek plasenta ya da çift plasenta oluyor. Bizde de tek plasenta
Margaret Jasmine1_ tek plasenta da cinsiyet kız ve erkekse sıkıntı erkek erkek şeklindeyse sıkıntı yok diye bliyorum
Znrr Jasmine1_ 15 haftalığız ama doktorumuz bizimle hiç olumsuz bir konuşma yapmadı. Tek plasentayı internetten araştırabilirsiniz, anlık gelişen durumlar. Plasentanın büyük sıkıntılar yaratacağını düşünmüyorum.
Jasmine1_ Znrr inş Rabbim korusun zar yok arada Gordon dolanabilir dedi bana tek plesanta olduğu için biri az biri çok beslenir dedi iyi ki karşıma çıktın Sağol
Margaret Şimdi bu çocuklar tek bir amniyon sıvısı içinde dönerken filan eli parmağı ne biliyim birbirinin gözüne girmez mi .nasıl oluyor çok merak ettim. Ne kadar mucizevi bisey
serenty_123 Margaret ay ne ince düşündünüz ne gzl okurken duygulandım ahh annelik ahh hep evhamla geçiyor omrumuz sağlıkla gelsinler insallah🤲