Nily Enesefe haklsiin ama insan basta boyle disunemiyor ya:) icinde bebegin varya artik butun hersey ona odakli Kalbi atiyormu eli kolu olustumu ensesi kalinmi acaba vs vs insan kendinden cok onu dusunuyor:)) elinde olmadan
Damlapilatin Gizemre1010 canım benimde 2 li temiz çıktı ama 3 lü 1:250 çıktı bende çok araştırma yaptım 2 li temiz se 3 lü Bile Yapma dedi. 2 hafta sonra detayliya gircem bu 3 lü de hep risk çıkma durumu var
Tugbacolak YoncazerAkcan doktorlar zaten yaptırmanızı tavsıye ederım demek zorunda cunku onlarada bu sekılde söylenıyor ben detaylı harıc hıc bırını yaptırmadım eğer bır sıkıntı cıksada bebegını aldırmayı dusunmuyorsan yaptırmanın bır anlamı olmuyor bence. Allah saglıkla kucagına almayı nasıp etsın canım
Tugbacolak Enesefe aynı fikirdeyim bende allah saglıkla nasıp etsın tabıkı ama bır aksılık varsa bıle bu yuzden vazgecersem basıma daha buyuk bırsey gelır gıbı hıssedıyorum hep o yuzden yaptırmadım rabbım hepımıze saglıkla kucagımıza almayı masıp etsın
Eliftekin YoncazerAkcan 3lü ve 4lü testi devlet hastanesi bedava yapıyor onlara yaptır doktoruna götürürsün. Ben öyle yapmıştım
BelisMelis41 YoncazerAkcan bnde yarın yaptıracagım 2li test zamanını randevu dolulugu nedenıyle kacırdık ama aç karna yada tok karna farkeder mı onu bilemedim bılgınız varmıydı ? Kan testiyle yapılıyormuş diye yazıyordu ınternette de ondan dorıyorum ilk gebeliğim pek bilgim yok kusuruma bakmayın 🙈