begum1 doktoruma sormuştum ozaman tabi 5 haftalıktım phyto saç boyası markesını önerdi dogal ve kokusuz hiçbir zararı olmaz demişti biraz fiyat açısından yüksek digerlerinde göre oda içerisinden dolayı sizde sorun doktorunuza Bi zararı yok derse gönül rahatlığıyla boyayabilirsiniz ben boyadım doktorumun dedigim markayla bir sorun yaşamadım o zamandan bu zamana hatta 2 hafta sonra tekrardan boyayacagıme