Yoncaglseven Canim hep dondurma böyle soğuk limonata çekiyor esim bana kızıyor çocuğa zarar vericen diyor ya böyle soğuk şeyler çekmesi normal mi ? Kendime hakim olamıyorum daha havalar ısınmadı bile siz de de oluyor mu böyle şeyler?
nagmee Yoncaglseven benim ilk aşerdiğim şey buz olmuştu🤦🏻♀️ Böylelikle anlamıştık gebe olduuğumu😂 bence çok normal😂😂
Dilem_0301 Yoncaglseven meybuz bile yiyorum 🤣 acayip şekilde canım çekiyor çünkü hemen hemen her gün yiyorum son 1 aydır böyle 🙈
Acemi_anne04 Yoncaglseven benimde öyleydi canım bi süre sonra geçti çok şükür bi sıkıntımızda olmadı suan 32+4 haftalıgız 😊
Senayyalcin Yoncaglseven Sizin soğuk ve sıcak beslenmenizin bebeğin sağlığıyla herhangi bir ilgisi yok bebek midenizde değil sonuçta 🤷🏼♀️
Balarisi23 Yoncaglseven ayy sorma canım bende 21 haftalığım canım hep soğuk şeyler istiyor dondurma buz gibi limonata soğuk erik 🤰🤦🏼♀️😄
Ezgisn 3 ay bitmek üzere canım bende öyleyim suyu bile soğuk içiyorum özellikle gökkuşağı istiyor canım buzlu buzlu içim soğuyor annem üşüteceksin diye korkuttuyor ama nafile 😅🤭
Beyzan Yoncaglseven hormonlar ve değişen vücut ısısı yüzünden soğuk şeyler istemeniz normal ben gizli gizli soğuk su içiyorum 😃 ama bebeğe bir şey olur korkusuyla değil eşim sen grip olursan ne olacak diyor canım dondurma da istiyor ama 2 yaşında oğlum var o da ister diye yemiyorum
se26es Yoncaglseven dikkatli yemelisin sadece bende hep dondurma yiyordum gebelik sekerim cikti cokta abartmamak lazim😂🤦🏻♀️😂
3MelekAnnesi3 Yoncaglseven bu tür bilgiler yazıyor her yerde acın Bi tanesini okusun 😂bebek direk bizden besin almıyor kanla besleniyor o yediklerimi kaç cesit işleme kana dönüp onlara ulaşıyor aklımız almaz yani o yüzden bu tür seyler cok sacma gercekten ne yersek yiyelim direk bebege ulasmaz kana karısır bebege öyle ulaşır 😊
Sebahat2020 Yoncaglseven valla bende öyleyim bakkal diyor ki abla dondurmaları ne yapıyorsun dedim yiyorum bana diyor ki hepsini mi 😂😂😂
miraninannesi1 Yoncaglseven 2 aydır yaklaşık hergun iki kalıp buz yiyorm sabah akşam doldurup atiyorm buzluğa eşim kızıyor annem ablam o çocuk zatürre olucak falan diyorlar ama asla kendimi tutamıyorum su içmek deil buz yemek istiyorm sürekli inşallah birşey olmaz çocuğuma.
aydinaleyna61 Yoncaglseven son 2 haftadır abartısız günde 1 kutu dondurma yiyorum eşim banada kızıyor ama bebeğe bişey olur diye değil bana bişey olur diye çünkü bebeğe bir zararı olmaz ama soğuk şeyler bu mevsimde anneye soğuk algınlığı gibi hastalıklara neden olabilir valla yemesem kendimi eksik hissediyorum 😂