Acarhusniye valla buradan yaptıgım ve kendimde gördüğüm tespit ettiğim. Şey şudur erkek
Genelde ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi derler ama. Burda. Bunla alakalı ne kadar post okuduysam
Erkek anneleri hep ekşi şeyler yemiş bende dahil tabiki tatlıda yiyorum ama
Ekli şeyler inanılmaz hoşuma gitmeye başladı 🥰
Sağlık olsunlarda. Gönlünüzce olsun ♥️