Merhaba hanımlar Anneler..
ön dişim kanal tedavisi yaptırmıştım hamile kalmadan önce ve şuan 19 haftalık hamileyim dişimde kararma oldu ve birazda sızı var ve gülemiyorum belli oluyor 😏 doktora danıştım yaptıra bilirsin dedi acaba yaptıran var mı ? Böyle bir durumda kalan lütfen bilgilendirirseniz sevinirim