Senayyalcin Damlabekizzzz 37-39 arası yapılır bazı doktorlar ise yapmamayı tercih ediyor doktorunuza bağlı
hiraselesra Emel38 bilmiyorum canim anlamadım ben ilk cocugumda yapilmadi ama doğumum zor dedim oyle dedi gecen bi.hastasi gelmisti 19 haftada yapmaya gönderdi
Beriliko17 O kadar erken haftada ilk defa duyuyorum neden acaba erken yapmayı tercih etti doktorunuz.Benim doktorum ilk dogumumda 38 de yapmisti
Senayyalcin hiraselesra Birgul6581kwkq Wonderwoman Gerekmediği sürece birinci ve üçüncü trimesterda yapılan çatı muayenesinin ilk aylarda yapılmasının nedeni; rahim ağzının bebeği tutması için yeterince kapalı olup olmamasına bakmaktan kaynaklanır. Yapılan bazı testler sonucunda problem görülmezse, hamileliğin 37. haftasına kadar bir daha çatı muayenesi yapılmaz. Doktorun bir bildiği olmalı kızlar biz doktor olmadığımıza göre böyle konuşup hanım efendiyi de gereksiz yere korkutmayalım .
Ebruozyolcu Damlabekizzzz ilk 27 haftalıkken yapılmıştı mecburiyetten ağrım vardı sonra 36 haftada yapıldı
MervErdo hiraselesra sen ya yanlış anladın dr 38 demiştir ya da dr sıkıntılı sakın yaptırim deme doğumu tetikleyen bişey ne kadar geç o kadar iyi
Ummuhanaumen Ben Ankarada şehir hastanesine gidiyorum orada çatı muayenesini sancı başladığı hafta yapıyoruz dedi