Deletedmom_5 Afedersiniz kabızlığım var tuvalete gittim tuvalette biraz zorlandım sol kasıgımda çok feci bir ağrı oldu zorla tuvaletten çıkıp dinleniyorum ama geçmedi neden olabilir aranızda böyle olan varmı
bademsekeri42 Deletedmom_5 bende ilk hftalarda çok kabızlık çektim canım ıkınmamaya çalış ıkınınca sıkıntı oluyo diye biliyorum
gulsenmstf Deletedmom_5 aferdersınde cok ıkındıgın zaman da olablır kasık agrısı kayısı kompostosu yap kayıyısını yıyeblıyosan onu ye suyunu ıc 38 haftadyım bnmde 2 haftadır vardı cok skur bagırsaklarımı calıstırdı
Defneprensesannesi Deletedmom_5 bol bol kayısı ye ama o sancın enfeksyon yüzünden olabilir idrar tahlili ver cok cektim hala cekiyorum 37 haftalıgım artık karnımdan oturamıyorum oturuncada kasıkta sancı oluyor
bademsekeri42 Deletedmom_5 Bende 20 deyim ara ara oluyorum haftada bir iki kayısı hoşafı iç ama ağrın durmuycak olursa doktorunu ara için rahat etsin
Deletedmom_5 gulsenmstf normalde kabız değildim aslında dün aksamda tuvalete çıktım hatta ama kabız gibi sert ıkınmadan çıkmayan bir şeydi normalde ıkınmam ama çok rahatsız etti daha tuvalete gitmeden zaten kasıklarım ağrımaya baslamıstı
Deletedmom_5 Defneprensesannesi idrar tahlilim temiz çıkmıştı geçen ay yaptırmıstım aslında ama yine yaptırıcam yarın