Cidemkisa rabia_12 tabiki muayene ediolar bizim burda normal randevular olmadığı zaman bn acilde miuayene olmaya gidiyorum hatta
rabia_12 Senayyalcin teşekkür ederim. Bugün sırt üstü düştüm acil olarak gidip gitmemek arasında kaldım o yüzden sordum
rabia_12 Aseleylul06 hangi şikayetle gitmiştiniz acaba ben düştüm bugün sırt üstü biraz korktum o yüzden gitmek istiyorum ama
Beyziikoo rabia_12 Ne sebeple giderseniz gidin bakıyorlar büyük bi hastaneyse detaylı bile bakıyorlar, geçmiş olsun 🌷