Misrax Zeynepyrdnkl 22 haftalıkke 706 gram dı salı kontrulum var 28+1 olcam bakalım nekadar buyumuş benim kızım
ElaNur01 Zeynepyrdnkl 31 haftalık iken kontorullum var di geçn hafta cuma 1600 di 2 hafta sonra yine kontrolümüz var bakalım oglusum ne kadar oldu
Zeynepyrdnkl MerveKaya38 o aylarda benimde öyleydi bebegimin kilosu doktor normal olduğunu söylemişti 🙈
Misrax MerveKaya38 şekerim yok cok şukur beyaz peynir ve zeytin cok yiyorum canım istiyor surekli onlar yarıyır galiba onun dışında ekstra bişey yemiyorum herzamnki gibi
Fatmaada2015 Bugün gittik 33+4 deyiz 2.300 gr normal dedi birdahaki randewümüz tam 35 haftalıkken bakalım ne olacak