Emelingoo yaa bulantınız olmadi mi peki hiç 3 ay bitti 4 cü aya girdim 5 kilo verdim son bir aydır bulantilarim fazla .ilk aylar vermek normalmiş ama bende iştahım yerine gelsin besleneyim güzelce istiyorum pek geçecek gibi değil bende kilolu kaldım bu gidişle iyice vercem gibi.zorliyor beni bebeğim şükür ki gelişimi iyi bi nebze olsun içim ferahladı iyi deyince doktor.