BraKarpuz ihmal etmeyin bence benim de bugün karında çok fazla sertleşmem vardı dayanamadım acile gittim nst de agrım çıktı ve daha 31 haftadayım alttan muayene yapıldı erken Doğum riski var mı diye açıklık çıkmadı idrarda yoğun enfeksiyonum vardı o tekrarlamış doktor antibiyotik tedavisine başladı ama sizin haftanız daha müsait bir gitseniz iyi olur bence😘