damlaaltinay Kızlar selamın aleyküm 🙋♀️ aşağıdaki bebek arabasını kullanan var mı ? Bundan almak istiyorum da. https://www.e-bebek.com/baby-plus-canyon-travel-sistem-bebek-arabasi-v2-p-byp-244002/
sblaslan damlaaltinay bende aldım markası farklı ama bundan ablamında bundan 2 yaşında bebeği cok kullanışlı halen kullanıyo kimisi travil agır oluyo kullanışlı değil falan diyo ama bende civilden aldım baybi care cok hafif kullanışlı yani ablam cok memnun
mineu8 damlaaltinay bunu ben de favorilerime eklemistim ama indirim bitince fiyati degisti simdi civildekine bakiyorum bakalim agirlik olarak o daha hafif fiyati 1099 olmasi gerekiyor ona da bakabilirsin
Ceydat damlaaltinay bende bundan aldım ağır diyorlar dı ama değil ablamda kullanıyor 2, 5yaşına kadar kullandı
Hilalibrahimkartalms16 damlaaltinay ben craft aldim çok güzel besigimide anne yani Aldım Aybebek mağazasından
arzubldk Arkadaşım kullanıyor bende bundan alacağım çok memnun kaldığını söylemişti benimde çok hoşuma gitti
mineu8 damlaaltinay buyur canim bakabilirsin burdan https://www.civilim.com/4-baby-2360-comfort-antrasit-travel-sistem-bebek-arabasi
Ceydat damlaaltinay puseti de gayet güzel içi rahat süngerli ben sırtını falan acıtır ı ye dşünmüştümde alınca gördüm acıtmaz süngeri iyi çıkarıp yıkadım hiç bir şey olmadı ayriyeten arabaya takmayıp elinde bile taşısan hafif puset kuzum
Hilalibrahimkartalms16 damlaaltinay canım bak böyle besik gerçekten çok güzel ben tavsiye ediyorum ilk dogumum olacak ama vocuk bunda kaç yaisma kadar yatar yani hiç park yatak fln onlar boş para