segoseco normal mi sezaryen mi canım sezaryende 2 gün falan kalan oluyormuş ben 1 adet pijama takımı koydum doğumdan sonra giyicem öncesi içinde bir adet alt pijama üstümede rahat bişi alırım diye düşünüyorum henüz karar vermedik doğuma ben normal istiyorum tabii ama bebek nasıl gelir bilemem duruma göre bir alt bir üst koyarım çantama