Tugba__- benimde ⅘ gündür vardi bugün hem detaylim vardi hemde yanmayi falan sordum ilk doktorm çok yagli yiyosndr vs. Dedi bnde hala kusmam var acim diye ağlıyorm yemek yiyemiyorum dedim ultrason da bakti bebegm kafasini mideme dayamis öyle dedi ve şurup yazdi rennie adinda doktorunuza danışın sizde isterseniz