Ecrinnur123 Kızlar yarın üç buçuk dört saatlik bir yol gitmem gerekiyor arabayla 28. Haftamdayım sizce bir sakıncası varmı gidebilir miyim lütfen bir tecrübesi olan varsa söylesin 🙏
ebrr1048 Ecrinnur123 ben 12 haftalıkken 13 saat gittim hiç bi sorun olmadı canm ama doktoruna sor genede
BurcuLice Ecrinnur123 32. Haftamda ben 3 saatlik yola gittim canım doktoruma sordum otobüsle gittiğim için ben biraz zorlandım ayaklarım çok şişti belim ağrıdı ama dinlendir kendini arada oturduğun yer rahat olsun belin destekli arada mola verin biraz yürü doktoruna danış yine
Sulegorkemakyol Ecrinnur123 eğer sıkıntılı hamilik yaşamıyorsanız 3-4 saatlik yoldan sıkıntı olmaz benim kızımda sıkıntı hamilik olmasına ragmen anadoludan avrupa yakasına geçmek zorunda kaldık tam 4 saatde gidebilmiştik bir sıkıntı olmamıştı 😺