Ozlem1992 Tecrübeli anneler yardımcı olursanız sevinirim. Gelecek pazartesi 11+4 oluyorum. İki tarama testi için 12. Hafta olmak zorunda mı. Çalışıyorum izin günüm pazartesi oraya randevu aldık. Sizce bir sonraki haftaya mi birakmaliyim.
elisa123 Ozlem1992 hayır cnm bn bugün doktor kontrolüm vardı 11 + 2 yiz ikili testimizde olduk 11 14 haftası oluyormus