Merhaba ben 11+2 yim kusmalarım çok oluyor kustuğum gün bütün gün yataktayım hiç bişey yiyip içemiyorum bir kaşık bir şey yesem çıkarmak için ölüyorum öğüre öğüre boğazlarım yırtılıyor bazen kan bile geliyor boş mide tabi ne olacak doktorum prilam dr verdi ama etrafımdaki herkes ilacı bırak diyor çeken benim tabi beni anlayan yok , bırakmaya çabaladım ertesi gün ölüyorum sandım 😓 ilaç bu sonuçta illa zararı vardır dedi kayınvaldem ve çevre bu ilacın zararı var mı 2 tane alıyorum gece yatmadan 3 hiç içmedim.