Kızlar ben kendimi hep normal doğuma odaklanmıştım. 36 haftalık hamileyim. Bugün kontrol vardı hem vulvar varis var hemde bebek makat gelişi dedi. 10 gün sonra’ya çağırdı eğer bebek dönmesse ve varis büyürse sezeryan günü alırız dedi. Bi yandan çok korkuyorum ameliyat korkusu var bi yandan endişeliyim asla sezeryana karşı değilim bilgim olmadığından böyleyim sadece.. Sezeryan olanlar beni aydınlatabilir mi?