zeynepylmz Kızlar 34+5 haftalık hamileyim ve inanılmaz halsiz yorgun mutsuz hissediyorum kendimi gebeliğimin başında böyle şeyler hiç yaşamadım şu an yataktan çıkamıyorum halsizlikten bu normal mi 😕
Kayasbht zeynepylmz hormonlarla alakalı olabilir bende hamileliğimin başlarında yaşadım böyle sorunlar 🌹
17ekiiimmmm zeynepylmz aynı gün aynı haftadayız 2. Hamileliğim benim malesef öyle yatmak gibi bi lüksüm yok 2.5 yaşında oğlum var etrafında dolaşmaktan yatmaya vaktim yok ama bende de tam tersi bi enerji var sürekli yürüyüş yapmak istiyorum
Kayasbht zeynepylmz her hamilelik farklı bence neden olmasın ki insan bazı şeylerden kırılgan olduğu icin bunalımlara girebiliyor