Cakirshr Arkadaşlar 13.hafta gttim doktorum kız dedi 17 . Hafta gttim erkek dedi saklıyor kendini kordonu göstermeden bu pipi dedi erkek dedi bana yardımcı olabilecek var mı 🙏☺️☺️