Arkadaslar ben bugün 3lü taramadaydım.cinsiyetini görüyormusunuz dedim.göstermiyor ama erkeğe benziyor ama kesin söyleyemem göremiyorum dedi devlet hastanesine gidiyorum aletler baya eski belki ondandir.detayli ultrasona gittiğinde daha net söylerler dedi.Sizce tahmini doğru olabilir mi?böyle bir şey yaşayan var mı?