Kızlar merhaba ben ilk gebeliğimde glukoz testi yaptırmadım şuan 2.gebeliğimde yeniden istendi gene yaptırmak istemiyorum benim gibi olanlar varmı bulantılarım çok oluyor zaten ablam o şekerli suyu içene kadar 1saat geçti hep kustu bakılmadı bend söyle olmak istemiyorum