Hilal048 Merhaba. Adetime 2 gün var. Yumurtlamadan beri geçmeyen kasık ağrım vardı dayanamadım bugün test yaptım. 3 4 dakika içinde bu şekilde çıktı. Sizce gebelik var mı?
Birtane2307 Hilal048 aa evet var cok sevindim hayirli ugurlu olsun hemem acile git beta testi yapacam de ve sonucuna bak iki gun sonra tekrar kan ver duzenli iki katina filan artiyosa saglikli gebelik denebilir🌺🌺
izmirsibel Hilal048 hayırlı olsun canım benim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim kan testi verin kesin sonuç olur sizin için 🙏
Sureyya1 Masallah cok net gorunuyor hayirli olur insallah sag salim kucagina alirsin tabi bide kan ver bhcg yukseliyormu takip edin
Hilal048 Merhabalar. Cuma günü adetten 2 gün önce kan verdim. Beta 42 çıktı. 4 gün geçti bugün adetim 2 gün gecikmiş oldu. 298 çıktı sizce normal mi bir sonraki değer kaç olmalı ne zaman kan vermeliyim?