Kızlar kayınvalidenize hamilelik haberini nasıl verdiniz ? Nasıl tepkilerle karşılaştınız? Ben öncesinde evde idrar testi yaptım ve pozitif çıktı hasteneye gittik eşimle 5 haftalık dedi . Sonra kayinvalidemi aradım doktor hamilesin demiş dedim . Çok sevindi çünkü eltim 7 yıldan sonra tüp Bebek merkezlerinin kapılarını çala çala sonunda evlat sahibi oldu. Etrafımızda da ailede ırsi olsa gerek çoğu çocuksuz Allah bizlere bu nimeti verdi . Bu yuzden büyük bir sevinçle karşıladı ve söyledik ❤️☺️🤗