Bende klomen kullandım 1 yumurtam gelişmiş iğne vermedi ay sonu test yapın demişti göğüs uçlarım çok acıyor adetim çok düzensiz pko var tarlusal adet düzenleyici hapla geliyor sonuç negatif oldu hap içcem adetim gelince 3. Günü tekrar gidicem öyle dedi ne yapar bu sefer bilmiyorum