kalbimin_cicegi Dün doktor kontrolüm vardı ve doktor kıza benziyor dedi. Ama değişebilir de dedi. Böyle olupta sonradan değişen var mı acaba merak ediyorum. Hep kızım olsun istemişizdir tüm ailecek 😂 herkes nir şeyler almak istiyor ama biraz daha bekleyelim dedim 😂
Sedasmsk kalbimin_cicegi banada 14 haftalikken erkek tahmininde bulundu ama kesin 16 da söylüyorum dedi 18 haftalikken gittim tamamen yanılmışım kızmış dedi 😊
kalbimin_cicegi Sadece_anne ay inşallah ya. Tabi öncelik sağlık ama bir oğlum var birde kızım olsun istiyorum. Hayırlısı bakalım 😍