E bebekte ayın 11 kadar hediye çeki kampanyası başlamış bizde bebek arabamızı almayı düşündüğümüz için canyon markaya bakma gittik kampanyadan yararlanalım diye ama canyon bebek arabasını hiç önermediler direk daha pahalı bi kaç ürün önerdiler canyon 1299 önerdikleri 2000 den aşağı değil canyon gerçekten önerilmeyecek kadar kötü mü yoksa daha pahalı ürün mü sarmaya çalıştılar çözemedim canyonu kullanın arkadaşlar var mı?