Merhabalar 6 haftalık hamileyim kan ve idrar verdim idrarda enfeksiyon cikti ve akintim için ilaç verdi doktor vagi-hex fitilininde hamileliğin ilk 3 ayninda kullanmayınız yazıyor eczacıya sordum doktorun haberi varsa sikinti yok dedi ama korktum ne yapmalıyım?