Kızlar 2 doktora gittim 1 tanesi 4 haftalık dedi biri 6 hartalık biri de 7 haftalık dedi hangisine inanacağım ben sizde de ilk başlar da böyle oldu mu 7 haftayı işaretliyorum happymom da sonra 4 haftaya geri çekiyorum kalp atışını duyduk bu arada çok şükür