Engzlevlt Çok kötüyüm şuan zorla ayakta duruyorum bana önereceğiniz bişey var mı hep nane limon içiyorum ama çok faydası olmuyor
GFOK21 Engzlevlt canım buhar yap çok rahatlatır bide afedersin ama sürekli sümkür burnun tıkalıdır o cok rahatsız eder
Senayyalcin Engzlevlt Sıcak duş alın dinlenin bol bol bir de meyve sebze tüketin inanılmaz ağrınız olursa doktora danışıp parol alabiliyorsunuz
metehaninannesiii Engzlevlt kaynamış suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap benim böyle geçti çok şükür geçmiş olsun
GFOK21 Engzlevlt günde 2 bardağı geçmesin canım bende cok seviyorum bitki çayı ama pek önermiyo doktorlar en fazla günde 1. 2 bardak diye duydum
Momy25 Canım bende çok hastaydım ilaç kullanmadan günde 2 bardak ballı limonlu ıhlamurla 3 4 günde atlattım çok şükür