Canssu61 Ay bende 37 haftalığım 2 gündür feci felaket toplanıyo tekmeleri azaldı toplanmaları başladı hele yürürken ya da otururken rahmime baskı yapıyor sanki çıkacak gibi ittiriyo oramı korona olmuştuk karantinamiz bugün bitti doktora da soramadım neden olur acaba kanala mı yerleşiyorlar ne yapıyorlar 🐣