Merhaba arkadaşlar. Ben bugün hastaneye gittim de 34-35 haftalık hamileyim bacağının üst kemiği kısa dedi yani FL kemiği kısa 2-3 hafta geriden geliyor dedi doktor. Böyle olup da sonradan düzelen varmı yada doğduktan sonra normal bi sıkıntısı olmayan?