Kullandım oğlumun doğumunda. Göğüsün kıyafetlerle temasını engelleyip hava almasını sağlıyor. Aynı zamanda süt ilk zamanlar da kontrolsüz aktığı için sürekli akıyor ve akan sütü içinde topluyor. Ben o sütü en fazla göğsümde 3 saat bekletir dolaba kaldırır sonra oğluma içirirdim ☘️