Mandalina91 Merhabalar, eksiklerimizi tamamlamaya çalışıyoruz. Önerdiğiniz, memnun kaldığınız ateş ölçer markası nedir?
Lady-pnkk Mandalina91 en iyisi braun kulaktan olan ama cok pahali malesef chicco da tercih edilebilir
Soe Mandalina91 ben braun kulaktan ölçer aldım 3030 modelini ama denemedim henüz tecrübeli anneler hep kulaktan ölçüleni önerdi bana
pia34 Mandalina91 Valla ben dijital koltuk altı olanlardan aldım e-bebek’ten. ablam da öyle yapmıştı hiçbir sorun yaşamadı gayet kullanışlı. çok paralar verip de kulaktan temassız falan almaya gerek yok. illa alacağım diyorsanız da kulaktan olanlardan alın, temassızlar sapma yapıyor sağlıklı ölçüm olmuyor.
Beyzan Mandalina91 ben şöyle yaptım önce ilk 3 ay için koltuk altı eczaneden alinan bir ateş ölçer kullandim. Sonra weewell marka temassız Ateş ölçer aldım. Evdeki koltuk altı ateş ölçer ile doğruluğunu test ettim. Zaten pandemi dönemi temassız olduğu için eşimin ve kendimin de ateşini olcuyorm onunla ayrıca oda sıcaklığı ve yüzey sıcaklığı ölçme de var o amacla da çok kullanıyorum kulaktan ölçer bana kullanışlı gelmiyor pek.
Mandalina91 Lady-pnkk baktım şimdi braunda da seçenek fazla var. Özellikle bir modeli var mı bildiğiniz? Aslında ilk çocuk olacağı için iyi birşey alıp mümkünse daha sonra da kullanmak istiyorum
Esekoldurengunes Pandemi nedeni ile temassız ateşölçerlerde çok kalitesiz ürünler türedi. Kulaktan olan ateşölçerler de fiyat olarak pahalı ve bir de sürekli ona prop almak gerekecek. Bu sebepten ben koltuk altından ölçülen ateş ölçer tercih ettim. Braun Prt1000 aldığım ürün.
Mandalina91 Esekoldurengunes aslında bir yanım onu düşünüyor. Koltuk altı almak ama en iyisi hangisiyse onu.
Mandalina91 pia34 yoo öyle illa en pahalısını, temassız olanını almak gibi bir düşüncem yok. Yeter ki kalıcı, doğru çalışan olsun
pia34 Mandalina91 Koltuk altı dijital olanlar gayet doğru ölçüyor. Ablam da bunu kullandı ben de bunu aldım. Yeğenim 2 yaşında hala aktif olarak kullanıyorlar. https://www.e-bebek.com/weewell-wtd103-dijital-cubuk-ates-olcer-p-wee-wtd103/
Mandalina91 Beyzan teşekkür ederim baktım şimdi, biri daha önermişti bununla birlikte medisana markasını da.
Busehnm Mandalina91 braun prt1000 aldim, ucu esnek olduğu için kol atindan da makattan da ölçüm yapılabiliyor fiyati da cok uygun , doktor tavsiyesiyle aldim
Denizzz88 Mandalina91 ben en iyi koltuk altından diye duydum o yüzden braun marka aldım prt-2000 modeli çok çabuk ölçüyor hani çocuk koltukaltında uzun süre tutmaz onu falan diye düşündüm ama hızlı ölçüyor birkaç saniyede