Princessmom
Aynen öyle canım çok haklısın mesela benle kardeşimin arası on gündü. O dün doğum yaptı eğer benim olsaydı şimdi bende çoktan doğurmuştum. Ama şuan 13+5 haftalığım herşey nasıp binlerce kez hamdolsun. Ve inan ben bebeğimi kaybettikten sonra herkes hamile kalmaya başladı sanki, her hafta birinin hamile olduğunu duydum ve istemsiz olarak düşüncelere kapıldım ama sonra dedim ki herşey Allah’tan. O yüzden sende kimseyi düşünme boşver